У Вас 0 товаров у кошику. Ви можете продовжити вибір або оформити замовлення

Питання-відповідь

ЧОМУ СУМА ЗАМОВЛЕННЯ РАХУЄТЬСЯ ПРИБЛИЗНО?
Річ у тім тому, що ми зважуємо і формуємо замовлення тільки безпосередньо під час доставлення. Вага різних пакунків з куркою або напівфабрикатами може трохи відрізнятися, тому і підсумкова сума буває незначно менше або більше попередньо заявленої при оформленні замовлення.

НАВІЩО МЕНІ РЕЄСТРУВАТИСЯ НА САЙТІ?
Реєстрація на сайті передбачена для вашої ж зручності та не займає багато часу. Коли ви станете нашим постійним клієнтом, при наступних замовленнях вам не потрібно буде кожного разу вводити свої контактні дані. Через особистий кабінет ви будете відстежувати статус, час, попередню вартість замовлення. А на номер телефону, зазначеного при реєстрації, ви отримаєте корисні повідомлення — про час доставлення, оновлення асортименту та іншу важливу інформацію.

ДЕ ЗНАХОДИТЬСЯ ВАШ МАГАЗИН?
Ми відмовилися від ідеї відкриття звичайної торгової точки та здійснюємо виключно доставлення свіжої фермерської продукції під замовлення по Харкову. Зробити покупку у нас дуже просто: заходите на сайт, реєструєтеся, обираєте товар, який вам до вподоби, оформляєте замовлення. У зазначений час його доставлять прямо до ваших дверей. Погодьтеся, це набагато зручніші та швидше, ніж йти в магазин. До того ж товар буде гарантовано свіжим, без націнок, обважень та інших магазинних хитрощів.

ЯКЕ МІНІМАЛЬНЕ ЗАМОВЛЕННЯ?
У нас немає обмежень по сумі замовлення. Обирайте будь-яку кількість продукту. При замовленні на суму 500 гривень і більше ми привеземо все безкоштовно. Якщо ж вартість менше, доставка обійдеться вам в 50 гривень, незалежно від місця проживання.

КОЛИ ДОСТАВЛЯННЯ? КУДИ ВОЗИТЕ? ГРАФІК ДОВОЗУ?Щовівторка, суботу та неділю ми привозимо замовлення в Харків, П'ятихатки, Данилівку, Родичі, Малу Данилівку. Доставлення в Пісочин здійснюється щосуботи. Заявки приймаються не пізніше, ніж за день, бо ми повинні встигнути підготувати продукт до відправлення.

ОСКІЛЬКИ ВИ ПРИВЕЗЕТЕ МОЄ ЗАМОВЛЕННЯ?
Точний час приїзду по кожній адресі ми розраховуємо за день до доставки та інформуємо покупців за допомогою смс.Также час доставки можна побачити в особистому кабінеті.

ЯК ВИ ВЕЗЕТЕ ПРОДУКТИ?
Ми перевозимо продукти в спеціально обладнаному автомобілі. З метою дотримання правильного температурного режиму зберігання курки в ньому встановлені сучасні холодильні камери, для напівфабрикатів — морозильники.

ЯКІ ТЕРМІНИ ЗБЕРІГАННЯ ПРОДУКТІВ?
Заморожені напівфабрикати можна зберігати при температурі нижче -15 градусів 2 місяці. Копченості в закритому вакуумному пакуванні рекомендується зберігати 2 тижні в холодильнику. Після відкриття продукт треба вжити протягом 72 годин.

ЧИМ  ви годуєте ПТИЦЮ?
Ми кожен день готуємо свіжі порції корму для бройлерів прямо на фермі на власному обладнанні. Кукурудза, пшениця, соєвий і соняшниковий шрот спочатку перемелюють на борошно, а потім формують в гранули. Так птиці набагато легше споживати та перетравлювати корм. Як результат — відмінний апетит і приріст маси, що вражає. 

ДОМАШНЯ КУРОЧКА ЗРОСТАЄ 1 РІК БЕЗ ЖОДНИХ ДОБАВОК НА ЗЕРНІ, А ЧОМУ У ВАС ТІЛЬКИ 2 МІСЯЦІ?
Це твердження вірне стосовно звичайних курей-несучок. Їх забивають на м'ясо тільки тоді, коли падає продуктивність. Ми ж розводимо курей м'ясної породи — бройлерів, які набирають потрібну вагу всього за два місяці. Природно, за умови дотримання норм вмісту і наявності якісних кормів. А вже це Курчан гарантує!

ЧОМУ ВАША КУРКА НЕ ЖОВТА, Я НА БАЗАРІ У БАБУСЬ?Шкірка бройлера, общипанного вручну, з осмаленими на вогні залишками пуху дійсно має жовтуватий відтінок. Але ми вважаємо за краще використовувати машинний спосіб очищення тушок. Спеціальні пір'язйомні пристрої ретельно очищують їх від пуху, пера, верхнього шару шкіри з жовтизною. В результаті курочка стає ідеально чистою, гладкою, білою.

А ОСЬ Я КУПИВ СПРАВЖНЮ ДОМАШНЮ КУРОЧКУ У ЗНАЙОМОЇ БАБУСІ, РОБИВ З НЕЇ БУЛЬЙОН.  ТАК ВІН ВАРИВСЯ МІНІМУМ 3 ГОДИНИ, ТОДІ ЯК БРОЙЛЕР ЗА ЦЕЙ ЧАС ПРОСТО РОЗВАРИВСЯ
Швидше за все вам попалася стара несунка, що давно втратила свою продуктивність. Звичайно ж, вона вирощена на кукурудзі й хробачках. А ще — на всілякому смітті. Корисного в такому м'ясі, ще й провареному до стану тушкованки, однозначно нічого немає.
Наших бройлерів так довго варити не потрібно. Оптимальний спосіб приготування — запікання. Тоді курочка буде ще більш соковитою, смачною та духм'яною.

ЧИ МОЖНА ВАШІ СОСИСКИ АБО ЯКІСЬ ІНШІ ПРОДУКТИ ДІТЯМ?
Ваша дитина вже спробувала домашнє коров'яче молоко і куряче м'ясо?  У такому випадку саме час урізноманітнити її раціон натуральними сосисками від Курчана. Можете не перейматися, в них немає ніяких хімічних додатків або барвників! Також радимо придбати наші фірмові фрикадельки. У їх складі оптимальний набір інгредієнтів саме для малечі — цибуля, манка, ніжне куряче м'ясо, мінімальна кількість солі. Обираючи інші продукти, враховуйте особисті смакові переваги малюка — чи любить він їжу з додаванням часнику, перцю і т.д.?

ЧИ Є У ВАС ЯКІСЬ СЕРТИФІКАТИ?
Наша продукція регулярно проходить перевірку в Харківській регіональній державній лабораторії Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів. На нашому сайті розміщені актуальні результати аналізів птиці на вміст антибіотиків, радіонуклідів, мікробіологію.

Справка

Справка

А ЩО ЯКЩО МЕНІ НЕ СПОДОБАЄТЬСЯ ВАША ПРОДУКЦІЯ
Ми цінуємо кожного покупця, піклуємося про високу якість продукції та рівень сервісу. Ви можете не сумніватися, що будь-яке питання гарантовано буде вирішено на вашу користь. Вас щось не влаштувало в щойно придбаному товарі? (Звісно, це малоймовірно, але все ж ...) Ми без проблем готові обміняти його або повернути гроші. Невеличке побажання: не викидайте те, що не сподобалося. Ми заберемо цю продукцію, невідкладно розберемося в ситуації та усунемо можливі проблеми в подальшому.

Курчан виправдав ваші очікування? Тоді ми чекаємо на нові замовлення! Повірте, у нас є для вас чимало смачних сюрпризів! Та обов'язково розкажіть про нас знайомим, поділіться посиланням на сайт — адже кожен хоче побалувати себе натуральними домашніми продуктами!

Як можна залишити замовлення, куди подзвонити або написати?

Ми створили цей зручний сайт для прийому замовлень. Де є перелік продуктів, фото, склад, ціна, інформація про упаковку. Також є інформація про умови доставки. Загалом абсолютно все!
Може здатися, що набагато простіше скинути замовлення в месенджер або зателефонувати - справа 30 секунд і ви вже економите свій дорогоцінний час. Але це уявна економія. І часто уточнення деталей займає більше і вашого, і нашого часу, ніж замовлення, оформлений на сайті. А ще, коли приходять ваші повідомлення, часто ми перебуваємо не коло комп'ютера і, на жаль, ми можемо забути про повідомленні або дзвінок (за день буває стільки турбот, що мозок не встигає запам'ятати все).

Вам буде дуже неприємно, якщо не отримаєте очікуване замовлення. Нам також неприємно буде розуміти, що ми підвели. Підвели тому, що забули записати або дуже поспішали це зробити - щоб не забути! - і поспіхом щось переплутали. Прикро і буде і покупцеві, і нам.

Коли замовлення приходить на наш сайт, ймовірність забути його записати або переплутати виключена.
Друзі, будь ласка, цінуєте не тільки свого часу, але і наше. Якщо у вас є якісь питання, ми завжди відповімо на дзвінок і на повідомлення. Але, будь ласка, замовлення залишайте завжди через сайт :)